dinsdag 1 december 2009

Mijn foto's van mijn reis door Iran: QOM

Vanaf vandaag los ik een belofte in die ik al eerder maakte maar wegens tijdsgebrek uit het oog was verloren: ik laat u meegenieten van de foto's die ik tijdens mijn reis door Iran maakte. Vandaag: QOM, Vaticaanstad van Iran, het kloppende religieuze hart van het land, de plek waar ayatollahs worden opgeleid en fatwa's worden uitgesproken. Binnen een paar maanden leest u er alles over
in mijn boek.

































2 opmerkingen:

  1. Ook ik moet het nu ook een keer kwijt: wat geven je foto's een goed beeld van het prachtige Iran. Ik begrijp je passie voor het land helemaal; ik heb vorig jaar een reis door Iran gemaakt (ook Qom bezocht), en voelde een enorme gastvrijheid. Het bruist er van aardige Iraniers die je iets willen meegeven van het land (zonder opdringerig te zijn). Daar kunnen wij Nederlanders echt nog wel wat van leren.

    Ga vooral door met je blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Angelique,

    Dank je! Ik zie nu pas je reactie door een verkeerde instelling in mijn blog. ;-) Ik zal binnenkort nog wat meer foto's plaatsen.

    Groet!

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen